Szeretnénk megnyugtatni Önöket, hogy az Industrieplan Kft raktárkészlete hosszú időre, 4-6 hónapra biztonságos működési hátteret nyújt az Ön számára.
TISZTELT PARTNERÜNK!
Szeretnénk megnyugtatni Önöket, hogy az Industrieplan Kft raktárkészlete hosszú időre, 4-6 hónapra biztonságos működési hátteret nyújt az Ön számára.
Ha bármilyen a munkánkat érintő információhoz jutunk, természetesen tájékoztatjuk Önöket. Addig is kérjük, hogy az ügyintézés telefonon, e-mailben történjen a vírusterjedés korlátozása céljából.
Összhangban a Magyarország teljes területére kihirdetett veszélyhelyzettel (40/2020. (III.11.) Korm. rendelet) cégünk a következő intézkedéseket hozta meg a személyes kontaktusok csökkentése érdekében:
- Az irodai dolgozók létszámát a szükséges minimumra csökkentettük, a többi munkatársunk otthoni munkavégzésre áll át.
- A személyes ügyfélszolgálatot átmenetileg szüneteltetjük.
- Telephelyünkön az adminisztrációs munkát és az árukiadást átszerveztük:
- Az irodába belépni csak a munkatársaknak engedélyezett
- A csomagszállítást preferáljuk a vevői átvétel helyett
- Csak előre lerendelt, összekészített árukat tudunk kiadni
- A raktár korlátozott nyitvatartási idővel üzemel: 9-13 óra között
- Ügyintézés a kijelölt raktári átadópulton keresztül történik
- Az árut munkatársaink viszik ki a szállító járműhöz, a raktárba belépni nem lehet
- A készpénzes fizetés jelenleg szünetel, kérjük a számlákat előre utalással rendezzék vagy válasszák az utánvétes kiszállítási módot
- Elektronikus számlamásolatok kérünk ügyfeleinktől, így is küldjük az általunk kiállított számlákat partnereinknek a postázás helyett/mellett – ehhez folyamatosan bővítjük levelezési listánkat
Megértésüket és szíves együttműködésüket köszönjük!
Budapest, 2020.03.16.
Tisztelettel,
Diósi Rezső
ügyvezető igazgató